tisdag 7 december 2010

Lång dag

Idag har det vart en riktigt lång dag. Började 07.00 med att få upp mina 3 barn (vilket inte alltid är det lättaste) och sen fixa frukost till dem och se till att de kommer iväg i tid till skolan- det krävs mer jobb än vad det låter som faktiskt. Under dagen har jag tränat- var ute och sprang med Ozzie och sen körde jag även lite styrketräning här hemma. Så jag hoppas på träningsvärk i morgon faktiskt! Efter det åkte jag och hämtade Tom vid skolbussen, åkte hem och gjorde läxorna med honom, vilket faktiskt är rätt mysigt, framför allt när man får en bamsekram och ett "Tack så mycket för att du hjälpt mig med läxorna". Sen fick jag åka ner och hämta Nora, sen började jag med middagen och fick avbryta den för att hämta Nik från Lacrosse träningen i skolan - hem fortsätta med maten.. Efter maten tog jag och Nora tag i hennes rum för det var ett riktigt BOMBNEDSLAG vill jag lova. Fattar inte hur man kan leva så?! Det tog sin tid.. så i morgon lovade jag att jag skulle hjälpa henne att städa i hennes garderob för där är alla kläder bara in- slängda..? 




Good Morning Sweden- Good Night America!


//Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar