fredag 17 december 2010

Jag vill...

Haha sitter och skrattar lite för mig själv, till min stora klant och velepelle till storebror.. Efter mycket om och men så ska ha nu tydligen åka hem över jul- typ 1 veka eller något??! Och nu är hans flyg inställt p.ga. snön hahahah faktiskt lite rätt åt honom, han behöver lära sig ett visst ord, tror det stavas P.L.A.N.E.R.A! För jag tror han har missuppfattat innebörden utav det? Han har inte fattat att det alltid är mamma och pappa som fixar allting år honom. Jag menar, dom packar t.om. han resväskor åt honom när han ska åka tillbaka till USA och det har dom gjort varje gång nu eftersom att han inte börjar förens några timmar innan han ska stå på flygplatsen. 


Nääee stackars honom... Det är aldrig faktiskt kul att få inställde resor.. Been there done that (jävla vulkanutbrott).


Men om man är man ute i god tid (vilket han aldrig har varit i hela sitt liv) så blir ju det allra mesta mycket enklare att lösa. Om man då försåts inte har sån tur som vi (han & jag) och har världens absolut bästa föräldrar som alltid fixar och donar och betalar och löser precis allting för oss, så att vi inte behöver bry oss särskilt mycket mer än  att klämma fram ett litet "jag vill".... vad det nu kan vara och så fixar dom det åt oss! Lyxigt värre faktiskt! (okej, inom vissa gränser. t.ex. inte som att "Pappa jag vill ha en Ferrari California" som jag sa här om dagen, för det är liiite orimligt efter som att vi inte har hittat vår rabatt än där pengarna växer på träd). Men asså ja vet inte ens hus man betalar en räkning/faktura, eller hur jag ska skicka in mina lönepapper över hur många timmar jag jobbar osv osv?  och varför inte det? Jo för det fixar alltid min fina mamma! Och går någonting sönder, jaa vem fixar det då åt mig? Joo det gör min goa pappa!


Fan va skönt ni måste ha det nu när vi två inte är hemma.. Då har ni bara er själva att fixa och dona för- konstig känsla eller hur? ;)  hahah


Vi får väl i allafall hoppas att lille söta Stoffer kommer hem innan Julafton,för att jag antar att det var själva meningen med att åka hem nu?? Sen får vi väl se om han kommer hit och hälsar på mig i maj innan han åker hem över sommaren, han lär ju inte bestämma sig för att han vill komma förens 3 dagar innan och då kommer det säkert vara försent och då kan kanske inte jag eller något haha så det blir ju "spännande"!- Stoffer ensam i L.A- Good luck?




















/Em.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar