måndag 27 december 2010

Finally

Nu har jag äntligen fått mitt Social Security Number, så nu kan jag ju börja leva mitt liv här på riktigt! Måste bara utnyttja Gabbi lite grann först, så hon kan visa mig hur jag bokar tid för körkort och sen måste jag bestämma mig för skola och vilka kurser som jag vill läsa eller om jag ska ta en weekend till New York för att plugga där för då får jag 3 credits på typ 4 dagar - rätt nice. Kanske ska göra det, så kan jag ta en sväng förbi Boston- providence efteråt och hälsa på brorsan med, vill ju se hur han har det också såklart! Vi får väl se hur jag gör..


Förövrigt så är det as skönt att lämna snön och vara tillbaka i sunny L.A- gilla skillnaden på 5 timmar!


Sen vill jag ju även passa på att tacka för alla fina julklappar som jag fått skickat till mig på posten <3
Och sen vill mitt svenska bankkonto även tacka Mamma & Pappa samt Farmor & Farfar för den fina påfyllningen som dök upp i veckan, nu mår kontot genast mycket bättre- Tack så mycket!


/Em. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar