onsdag 29 december 2010

Planer planer planer

Min hjärna jobbar för fullt här borta.. 
I dag jobbar jag.  Nora är hos Mia, Nik är på sitt rum och spelar data och Tom är på sitt rum och spelar X-box med Tyler, så jaa vad är mitt jobb idag- typ svara på fråga som t.ex. Vad är klockan? Vad är det för dag i dag osv.. Ska göra lite mat om en stund. Nora och Mia vill åka skridskor idag, eller dom sa det i morse i allafall, så vi får väl se hur det blir med sen..

Men medens jag sitter här och rullar tummarna och väntar på tvätten, (förövrigt, tack mamma för att du alltid tvättar och stryker mina kläder hemma åt mig, för faaan va det är tråkigt.. <3) så smider jag även planer för vad jag vill göra med mitt liv. 

Idag är jag sugen på att:
  • Åka till London och jobba- sen för pengarna jag tjänar där vill jag åka till Australien i typ 2 eller 3 månader och bara götta.
  • Åka till Paris och jobba.
  • Jag vill  säsongs jobba  i Franska Alperna ett år.
  • Jag vill öppna min egen klädbutik i Göteborg
  • Köpa lägenhet i Vasastan.
  • Road trip genom USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar